لوله بازکنی آذری

لوله بازکنی آذری زیر قیمت همکاران با رعایت پروتکل های بهداشتی/سرویس 20 دقیقه ای از نزدیکترین شعبه به محل شما.

لوله بازکنی باغ سپهسالار

برای درخواست خدمات با کارشناسان ما تماس بگیرید

چرا خدمات فنی دکترفنر؟آیا ویژگی های خاصی دارد؟

مجموعه دکترفنر ارائه دهندۀ خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه و دیگر خدمات متنوع در سراسر تهران می باشد.تخصص و ارادۀ ما ارائه خدمات ارزان و تضمینی با سرویسکاران مجرب و بروزترین تجهیزات دنیاست.

دکترفنر با افتخار میزبان بیش از 5 هزار مشتری دائم در جنوب تهران می باشد.اگر تاکنون از خدمات ما استفاده نکرده اید فقط بایک تماس به جمع مشتریان دائم دکترفنر بپیوندید.

پاسخگویی 24 ساعته

اگر به هر دلیلی در هر ساعت از شبانه روز به خدمات لوله بازکنی یا دیگر خدمات آب و فاضلاب نیاز داشتید.می توانید با یک تماس درخواست خدمات خود را ثبت نمایید.

معتبرترین شرکت خدماتی

دکترفنربرند نیست بلکه یک شرکت خدماتی و یکی از بزرگترین و معتبرترین خدمات دهنده های کشوری می باشد.جهت اطمینان کافیست یکبار از خدمات ما استفاده نمایید.

سرویس 20 دقیقه

مهم نیست در کدام منطقۀ تهران ساکن هستید!دکترفنر با داشتن 35 سرویسکار سیار درجنوب تهران با اولین تماس شما نزدیکترین سرویسکار جهت برطرف کردن گرفتگی به محل اعزام میشود.

دکترفنر چه نوع خدماتی ارائه میدهد؟

لوله بازکنی آذری / تخلیه چاه/ درآوردن اشیاء از لوله فاضلاب/ لوله کشی آب و فاضلاب/ تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه/ رفع بوی نامطبوع فاضلاب/ نصب و سرویس توالت فرنگی/ لایروبی چاه و سپتینک / تعمیر چاه کهنه و ریزشی/ حفر چاه نو/ انجام کلیۀ کارهای مربوط به آب و فاضلاب

رفع گرفتگی لوله 09197408080مهمترین دلایل گرفتگی لوله های فاضلاب:

  1. مسدودی لوله های فاضلاب در ساختمانهایی که بمراتب قدیمی هستند و لوله کشی غیر استاندارد دارند امری رایج می باشد.
  2. شستن ظروف چرب و ریختن پسمانده های غذایی،تفاله چایی و…به مرور زمان باعث گرفتگی لوله آشپزخانه میشود.
  3. انداختن دستمال،نواربهداشتی و دیگر وسایل غیرقابل تجزیه باعث مسدودی توالت فرنگی و ایرانی میشود.
  4. افتادن صابون ، تراش ، ریختن مو ،مرور زمان باعث گرفتگی چاه حمام میشوند.
  5. در برخی ساختمان ها موقع ساخت بدلیل رعایت نکردن لوله کش و بنا مصاح ساختمانی نظیر:(سیمان ،قیر ، گچ ،شن وماسه و …)داخل لوله ریخته و ایجاد گرفتگی می کنند.

روش های خانگی جهت لوله بازکنی در آذری

به هر حال ممکن است گرفتگی گریبان گیر شما شود و لوله فاضلاب به هر علتی مسدود شود. گرفتگی سینک ظرفشویی، گرفتگی توالت و توالت فرنگی، گرفتگی کفشور حمام، گرفتگی سرویس بهداشتی، گرفتگی لوله فاضلاب، گرفتگی کفشوی حیاط و … همه جزء رایج ترین گرفتگی های لوله فاضلاب هستند که برای آنها روش های مختلفی مطرح شده است.

تلمبه چاه بازکن تهرانتلمبه دستی

با اطمینان می توان گفت که ساده ترین دستگاه لوله بازکنی آذری همین تلمبه دستی است که به آن چاه بازکن هم گفته می شود. این وسیله ساده و ارزان بسیاری از گرفتگی های غیرسخت را باز می کند و نیاز شما به لوله بازکن و صرف هزینه زیاد را رفع می نماید. در صورتی که یکی از این لوله بازکن ها در خانه داشته باشید دیگر نگران گرفتگی لوله نخواهید بود. چراکه در صورت ایجاد گرفتگی در لوله به آسانی و به سرعت گرفتگی با این تلمبه دستی باز می شود.

لوله بازکنی با فنر دستیفنر دستی

دیگر روش لوله بازکنی خانگی استفاده از فنر دستی است. این وسیله ساده می تواند تمام گرفتگی های لوله را باز نماید. اگر با چاه بازکن نتوانستید گرفتگی را باز کنید دیگر حتما با فنر دستی خواهید توانست لوله فاضلاب را باز کنید. اگر یک فنر دستی در خانه داشته باشید دیگر هیچ زمانی به شرکت های لوله بازکنی آذری نیاز پیدا نمی کنید.

محلول های مجاز غیر اسیدی

محلولهای لوله بازکن را باید فروشگاه های معتبر تهیه نمود و از غیر اسیدی بودن آن مطمئن بود.و در استفاده از آن باید نکات ایمنی را کامل رعایت کرد تا از بروز مشکلات بدتر جلوگیری کنید.

اگر به هر دلیلی گرفتگی سخت بود و موفق به بازکردن لوله نشدید کافیست با دکترفنر تماس بگیرید تا در اسرع وقت سرویسکار ماهر با تجهیزات کامل به محل اعزام نماییم.

لوله بازکنی دکترفنردکترفنر از چه روشهایی جهت لوله بازکنی آذری استفاده می کند؟

شرکت دکترفنر از بهترین و بروزترین دستگاه های مخصوص لوله بازکنی استفاده می کند. به همین دلیل کیفیت کار دکترفنر نسبت به رقبا بسیار بالاتر بوده و تعرفه آن نیز ارزان تر می باشد. علاوه بر این ما از سرویسکارهای حرفه ای و با تجربه برای لوله بازکنی آذری استفاده می کنیم که این خود باعث می شود کار ما ایمن و استاندارد انجام شود و نتیجه رضایت بخشی در بر داشته باشد.

لوله بازکنی با دستگاه ژنراتورلوله بازکنی با دستگاه ژنراتور برقی و فنرهای فولادی

این روش بهترین و کاربردی ترین روش برای باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب است. اما استفاده از آن ملزم به داشتن دستگاه است. بنابراین در خانه امکان انجام آن وجود ندارد. شرکت های لوله بازکنی همگی با استفاده از این دستگاه گرفتگی های لوله را باز می کنند. دستگاه فنر لوله بازکنی دقیقا شبیه به فنر دستی است با این تفاوت که چرخش فنر در این دستگاه به وسیله موتور برقی انجام می شود تا کارایی آن افزایش پیدا کند.

لوله بازکنی با پمپ تراکمرفع گرفتگی لوله با پمپ تراکم هوا

زمانی که از دستگاه تراکم هوا استفاده می شود حتما باید فردی عملیات لوله بازکنی آذری را انجام دهد که تجربه و تخصص این کار را داشته باشد. در غیر این صورت ممکن است در کار مشکلی ایجاد شده و خسارت به لوله ها وارد شود. نیازی به نگرانی نیست چون تمامی سرویسکاران دکترفنر دارای مهارت و تجربه کافی جهت کار با پمپ تراکم هوا می باشند.

تخلیه چاهتخلیه چاه آذری

آیا میدانید خالی کردن چاه از ریزش چاه جلوگیری می کند و هر چاه برای جلوگیری از این خطر نیاز به بازدید سالانه دارد؟تخلیه به موقع چاه از فرسوده شدن چاه و خطرات جانبی آن جلوگیری می کند.

این خطرات بسیار جدی هستند و در صورت عدم رعایت و بی توجهی به این امر باعث بروز حوادث جبران ناپذیر خواهد شد.

*خالی کردن چاه فاضلاب و سپتیک توسط تانکرهای 6 هزار لیتری، 12 هزارلیتری مجهز به پمپ های پیشرفته مکنده(ساکشن)

*تخلیه چاه مکانیزه کاملا تضمینی به کمک پمپ های لجن کش قدرتمند در اسرع وقت

*تشخیص دقیق محل درب چاه با دستگاه و باز و بسته کردن درب چاه و کلیه کارهای بنّایی مرتبط

جهت درخواست خدمات با کارشناسان ما تماس بگیرید

هزینۀ لوله بازکنی آذری چقد می باشد؟

هزینه لوله بازکنی در آذری به موارد زیربستگی دارد:

1-نوع دستگاه مورد استفاده

2-طول و قطر فنر مورد استفاده (برای لوله های با قطرهای مختلف، فنر متناسب با همان لوله مورد استفاده قرار میگیرد تا لوله ها آسیب نبینند.)

3-گرفتگی از چندین نقطه و تعداد فنر زدن از چندین لوله مختلف با توجه به شدت گرفتگی

4-وجود سیمان، آهک یا دیگر اشیاء در لوله

این اطمینان را میدهیم که هزینه های ما زیر قیمت سایر همکاران می باشد.

درآوردن اشیاء 09197408080

درآوردن اجسام از لوله

وسایلی مانند:(گوشی موبایل،انگشتر طلا،دسبند،ساعت و…)اکثر مواقع با تماس های مشتری ها متوجه نگرانی و ناراحتی آنها میشویم.

کافیست با دکترفنر تماس بگیرید

لوله کشی دکترفنر 09197408080

خدمات لوله کشی در آذری

لوله کشی یکی از مهمترین قسمت یک ساختمان میباشد.به همین دلیل باید از روشهای استاندارد و اصولی استفاده شود، در غیر اینصورت احتمال نشت لوله های آب و لوله های فاضلاب وجود دارد و باعث صرف هزینه های مکدر میشود، متخصصین دکترفنر با داشتن سالها تجربه و تجهیزات بروز عملیات لوله کشی و لوله بازکنی آذری را بصورت اصولی و 100% تضمینی انجام میدهند.

رفع گرفتگی توالت 09197408080
رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی

لوله بازکن های دکترفنر با بررسی های دقیق محل گرفتگی را پیدا کرده و از انواع روشهای بازکردن گرفتگی بهترین روش مورد نیاز را جهت رفع گرفتگی بکار میگیرند.

بازکردن گرفتگی توالت بدون کوچکترین کثیفی و خط و خش.

بازکردن لوله آشپزخانه 09197408080
رفع گرفتگی خروجی سینک و کفشور آشپزخانه

متخصصین دکترفنر با داشتن فنرهای مخصوص و جداگانه آشپزخانه،عملیات برطرف کردن گرفتگی را در کمترین زمان و بهترین کیفیت به اتمام می رسانند.

مهارت و نظافت را از ما بخواهید

رفع گرفتگی حمام
رفع گرفتگی وان و زیردوشی حمام

رفع گرفتگی لوله حمام  بوسیله دستگاه های ژنراتور برقی و فنرهای مخصوص.

گرفتگی خروجی وان باید توسط ماهرترین لوله بازکن برطرف گردد تا از ایجاد خط و خش و آسیب احتمالی جلوگیری شود.با خیال راحت با دکترفنر تماس بگیرید.

لوله بازکن فوری 09197408080ویژگی های دکترفنر جهت لوله بازکنی آذری:

  • اعزام فوری سرویسکار به محل شما
  • رفع کامل گرفتگی لوله فاضلاب ساختمان شما در کمترین زمان
  • انجام کار با قیمت منصفانه و مناسب‌تر از همکاران
  • خدمات لوله و چاه بازکنی شبانه روزی
  • رفع کامل گرفتگی‌های لوله فاضلاب به‌طور تضمینی
  • استفاده از ابزارهای استاندارد
  • رعایت پروتکل‌های بهداشتی
  • تمیزکاری و تحویل محل به‌صورت تمیز بعد از رفع گرفتگی
  • سرویسکاران باتجربه، آموزش‌دیده، ماهر و بدون سوءپیشینه

[هدف ما رفع گرفتگی‌های لوله فاضلاب ساختمان شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن است. ازاین‌رو، نزدیک‌ترین سرویسکار خود را به محل شما اعزام می‌کنیم. وی سریعاً در محل شما حاضر شده و نسبت به رفع گرفتگی لوله اقدام می‌کند.]

لوله بازکنی شبانه روزی 09197408080لوله بازکنی آذری شبانه روزی

گرفتگی لوله های فاضلاب آشپزخانه، حمام، توالت و …در ساعاتی از شب باعث نگرانی و خسارات زیادی میشود برای همین، دکترفنر بدون تعطیلی حتی در روزهای اعیاد سال به صورت 24 ساعته در حال فعالیت هستند. تمامی مراحل لوله بازکنی شبانه روزی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در اسرع وقت با کمترین آلودگی و کثیفی انجام می گردد تا مشتریان گرامی از خدمات این مجموعه به نحو احسن و با ضمانت کیفیت رضایت داشته باشند. هر بخش از خانه یا محل کار شما که دچار گرفتگی لوله فاضلاب شده را بدون اینکه حتی کوچکترین آسیبی به دیگر تجهیزات منزل وارد شود را انجام می‌دهیم و بهترین و مناسب ترین روش را برای لوله بازکنی آذری انتخاب می کنیم.

لوله بازکنی ارزان 09197408080آیا دکترفنر مورد اعتماد است؟

نکته قابل توجهی که همواره باید به آن اشاره نمود این است که تمامی نیروهای متخصص و با تجربه ی مجموعه دکترفنر دارای تاییدیه صلاحیت، گواهی عدم سوء پیشینه، با اخلاق و دارای تجربه بسیار عالی هستند. این به معنای اطمینان 100 درصدی جهت ورود این متخصصان به منزل شما است. در ضمن سرویسکاران ما از جدیدترین تجهیزات و ابزارها برای لوله بازکنی آذری استفاده می کنند.

سرویس توالت فرنگیتعمیر و نصب توالت فرنگی

برای تعمیر توالت فرنگی چکار باید کرد؟ چنانچه زیر پایه کاسه توالت فرنگی خیس شود. دلایل عمده آن درست نصب نبودن آن است.یکی از بدترین مشکلات رایج این وسیله که نیاز به تعمیر توالت فرنگی دارد، توالت دچار نشتی شده است.برخی از علل خراب بودن اتصالات یا اینکه بدنه توالت شکسته شده است و سبب نشتی آب می گردد.

راهنمای کامل تعمیر توالت فرنگی

به دنبال لوله بازکنی آذری هستید که کار تعمیر توالت فرنگی را در کمترین زمان با کیفیت بالا انجام دهد؟ قبل از آنکه به موضوع تعمیر توالت فرنگی بپردازیم، لازم است بدانیم که اصلی ترین دلایل خرابی توالت فرنگی کدامند که نیاز به تعمیر توالت فرنگی دارد.در حقیقت قسمت اول ( کاسه) نیاز چندانی به تعمیر توالت فرنگی ندارد. از آنجایی که قسمت دوم سیفون داری قطعات و اتصالات فراوانی است در نتیجه تنها قسمتی که بیشتر نیاز به تعمیر توالت فرنگی دارد.

توالت های که در مدل ساده ای ساخته شده اند تمامی قسمت های سیفون و مخزن آب آن به راحتی در دسترس هستند و تعمیر توالت فرنگی کار ساده ای است.چنانچه توالت دیواری نصب نموده اید برای تعمیر توالت فرنگی بهتر است آن را به یک تعمیرکار ماهر و خبره بسپارید.

نصب توالت فرنگی دیواریمهم ترین علائم خرابی توالت فرنگی

گاهی اوقات ممکن است که سیفون کار نکند. مهم ترین علل متداول خرابی آن که نیاز به تعمیر توالت فرنگی و سرویس دارد:

  • بهتر است اهرم یا دکمه تخلیه را بررسی کنید.
  • پاره شدن زنجیر از سیستم اهرم شناور،سیفون به درستی کار نمی کند. پس لازم است که در موقع سرویس تعمیر توالت فرنگی سیم یا زنجیر متصل به اهرم را دوباره بررسی کنید.
  • تخلیه به کندی صورت می گیرد لازم است با لوله بازکنی آذری تماس بگیرید.
  • مخزن آب به خوبی پر نمی شود.
  • اصلی ترین علت قطع نشدن آب مربوط به تنظیم نبودن درست شناور است.

نکات مهم در خرید توالت فرنگی

بهتر است در هنگام انتخاب و خرید توالت فرنگی دقت فراوانی کنید تا با مشکلات بهداشتی، ساختمانی و … مواجه نشوید و در نهایت نیاز به تعمیر توالت فرنگی نداشته باشید. یکی از معیارهای اساسی که در هنگام انتخاب و خرید توالت فرنگی توجه کرد استاندارد بودن آن است. باید توالت های که در دارای ابعاد استاندارد 54 تا 72 سانتی متر است انتخاب کنید تا سلامت شما را به خطر نیندازد و فضای فراوانی را به خود اختصاص ندهد.در انتخاب توالت باید علاوه بر کیفیت و موادی که در ساخت و تهیه توالت فرنگی استفاده شده به ضخامت لعاب، کیفیت لعاب دهی، نوع طراحی، زیبایی و استحکام توجه ویژه کرد.

متناسب بودن توالت فرنگی با نمای سرویس بهداشتی جزو نکات اصلی است که در هنگام انتخاب و خرید باید به آن توجه کرد. بایستی پایه های راحت و استانداردی ( 40 سانتی متری) داشته باشد و به طور مداوم و با فشار استاندارد آب را هدایت کند. علاوه بر استاندارد بودن و با کیفیت بودن، میزان مصرف آب فراوانی نداشته باشد.

تعمیر توالت فرنگی 09197408080سرویس و تعمیر تضمینی

گاهی یک اشتباه کوچک و جزئی در هنگام سرویس و تعمیر توالت فرنگی می تواند سبب خرابی دیگر قطعات توالت فرنگی شود. برای لوله بازکنی آذری، لوله کشی، تخلیه چاه، تشخیص ترکیدگی لوله، حفر چاه، تعمیر چاه و در نهایت تعمیر توالت فرنگی با متخصصین با تجربه و کار بلد ما تماس بگیرید.

J I H G F E D C B A
T S R Q P O N M L K