تخلیه چاه پونک

تخلیه چاه پونک با رعایت پروتکل های بهداشتی/ارسال تانکر زیر یک ساعت/خالی کردن چاه با تانکرهای مجهز به پمپ های لجن کش و ساکشن.

(تمامی خدمات بصورت تضمینی و زیر قیمت همکاران می باشد)

لیست خدمات دکترفنر

تخلیه چاه پونک/ لوله بازکنی/درآوردن اشیاء/رفع بوی بد فاضلاب/تشخیص ترکیدگی لوله/لوله کشی آب و فاضلاب/سرویس و تعمیر توالت فرنگی/نصب و تعمیر شیرآلات/حفرچاه نو تعمیر چاه کهنه/

جهت درخواست خدمات با کارشناسان ما تماس بگیرید

قیمت تخلیه چاه پونک چقدر می باشد؟

هزینه تخلیه چاه پونک به موارد زیربستگی دارد:

دکترفنراندازه تانکر (6هزار ، 12هزار لیتری)

تخلیه چاه دکترفنرفاصله چاه تا ماشین و مقدار شیلنگ مورد نیاز

دکترفنرپمپ مورد نیاز (آبکش ، لجن کش ، مکنده ، ساکشن)

این اطمینان را میدهیم که هزینه های دکترفنر زیر قیمت سایر همکاران می باشد.

تخلیه چاه چیست؟

پروسه یا فرآیندی که هر گونه مواد اعم از جامدات، لجن، مایعات و هر مواد دیگری را از چاه بیرون می کشند را تخلیه چاه می گویند. مهم ترین عامل اصلی گرفتگی چاه که نیاز به تخلیه ی چاه است وجود مواد جامدات است که از طریق لوله های فاضلاب وارد چاه می شود و مشکلات فراوان را ایجاد می کند. به هر حال این مسئله ممکن است برای هر نوع ساختمانی به وجود آید ولی در ساختمان قدیمی تر بیشتر اتفاق می افتد.

چه زمانی به تخلیه چاه پونک نیاز داریم؟

زمانی که چاه فاضلاب پر از فضولات، مواد جامد و مایعات می شود نیاز به تخلیه چاه است. این کار بایستی به کمک ماشین های مخصوص مانند تانکر تخلیه چاه انجام گیرد تا علاوه بر آنکه از چاه دوباره استفاده شود، از خطرات احتمالی مانند تخریب و ریزش چاه جلوگیری شود.

عوامل زود پر شدن چاه

متاسفانه وجود برخی مواد مانند پلاستیک، چربی ها، موها و … باعث ایجاد رسوبات داخل چاه شده و موجب ایجاد لایه ای بسیار مقاوم در مقابل آب در نتیجه روزنه های چاه گرفته می شود ، همه ی این عوامل به نوبه ی خود سبب بوی نامطبوع و ناخوشایندی از فاضلاب شده و لایه ای نفوذ ناپذیر در کف و دیواره چاه ایجاد کرده و در نهایت مشکلات فراوانی برای افراد ساکن در ساختمان به وجود می آورد.

تخلیه چاه تهرانروشهای تخلیه چاه

امروزه فرآیند تخلیه ی چاه به چند روش گوناگون قابل انجام است. در زمان های گذشته برای تخلیه چاه فردی به کمک طناب به داخل چاه فرستاده می شد و آن را تخلیه می کرد. اما امروزه با توسعه و پیشرفت تکنولوژی بدون هیچ گونه کثیف کاری و در کمترین زمان ممکن عملیات تخلیه چاه به کمک دستگاه ها و ماشین های مختلفی و توسط تکنسین های حرفه ای و کاربلد انجام می گردد.

* تخلیه چاه به کمک حفر چاه کمکی:

در واقع این روش زیاد رایج نیست. چاه جدیدی را نزدیک چاه قدیمی ایجاد می کنند و به وسیله یک لوله انتقال ( چاه جدید و قدیم به هم وصل می کنند) تنها مایعات از آن انتقال می یابد. در صورتی که چاه اولیه ظرفیت یا پذیرش دوباره فضولات را داشته باشد و طبق تشخیص و مجوز مشاوران و تکنسین های حرفه ای بایستی این عمل انجام شود.

در حقیقت چاه جدید به چاه قدیمی این فرصت را می دهد تا چاه قبلی فضولات و مایعات وارد شده به محیط را پس بدهد. چنانچه چاه قدیمی سر ریز شود، مایعات و فضولات آن وارد چاه جدید می شود. جالب است بدانید که همچنان مواد غیر قابل حل شدنی و فضولات همچنان در ته چاه اولیه باقی می ماند.

* تخلیه چاه پونک به وسیله دستگاه:

همانطور که در متن بالا به آن اشاره نمودیم، بیشتر مایعات موجود در فاضلاب توسط دیواره چاه به محیط اطراف جذب می شود ولی مواد جامد و فضولات در کف چاه باقی می مانند ولی همچنان مقداری مایعات همچنان روی فضولات و جامدات باقی می ماند. بعد از گذشت چند سال لایه ای بسیار سخت بر روی سطح دیوار قرار می گیرد. در اینجاست که حضور تکنسین های حرفه ای برای تخلیه چاه ضروری است.

این متخصصان با کمک دستگاه های پیشرفته ای همانند پمپ های مکنده بسیار قوی تمامی مواد و مایعات از چاه را تخلیه کرده و در تانکرهای مخصوص خود با رعایت نکات بهداشتی، ایمنی و بدون دخالت انسان آن را در یک مکان مناسب و مورد تایید شهرداری تخلیه می کنند.

تخلیه چاه شبانه روزیخدمات شبانه روزی تخلیه چاه

یکی از خدمات ویژه چاه فاضلاب بخصوص در شهرهای بزرگ تخلیه چاه است. خدمات شبانه روزی تخلیه چاه بدون تعطیلی و بدون هیچ گونه کثیف کاری انجام می گیرد.

نکته: در واقع فرآیند تخلیه و تعمیر آن بایستی با کمک نیروهای ماهر و وسایل به روزی انجام گردد تا در هنگام تخلیه و تعمیر آن خطرات احتمالی همانند گاز گرفتگی و ریزش چاه و … جلوگیری شود.

پروسه تخلیه ی چاه با پیشرفته ترین ماشین ها و دستگاه ها انجام می شود و خدماتی ویژه ای همچون: لوله بازکنی، لوله کشی، حفر چاه، تشخیص ترکیدگی لوله، تعمیر توالت فرنگی، تخلیه چاه و تعمیر آن را انجام می دهند. برای دریافت خدمات تخلیه چاه پونک می توانید به تماس حاصل نمائید.

تخلیه چاه فوریویژگی های دکترفنر جهت تخلیه چاه:

  • ارسال فوری ماشین به محل شما
  • انجام کار با قیمت منصفانه و مناسب‌تر از همکاران
  • خدمات تخلیه چاه شبانه روزی
  • خالی کردن چاه یا سپتینک با پمپ های مخصوص
  • استفاده از پمپ های استاندارد
  • رعایت پروتکل‌های بهداشتی
  • تمیزکاری و تحویل محل به‌صورت تمیز بعد از تخلیه

[هدف ما خالی کردن چاه ساختمان شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن است. ازاین‌رو، نزدیک‌ترین ماشین تخلیه چاه خود را به محل شما اعزام می‌کنیم. وی سریعاً در محل شما حاضر شده و نسبت به خالی کردن چاه اقدام می‌کند.]

لوله بازکنی شبانه روزی 09197408080لوله بازکنی و تخلیه چاه شبانه روزی

پرشدن چاه و گرفتگی لوله های فاضلاب آشپزخانه، حمام، توالت و …در ساعاتی از شب باعث نگرانی و خسارات زیادی میشود برای همین، نیروهای دکترفنر بدون تعطیلی حتی در روزهای اعیاد سال به صورت 24 ساعته در حال فعالیت هستند. تمامی مراحل لوله بازکنی و تخلیه چاه شبانه روزی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در اسرع وقت با کمترین آلودگی و کثیفی انجام می گردد تا مشتریان گرامی از خدمات این مجموعه به نحو احسن و با ضمانت کیفیت رضایت داشته باشند. هر بخش از خانه یا محل کار شما که دچار گرفتگی لوله فاضلاب شده را بدون اینکه حتی کوچکترین آسیبی به دیگر تجهیزات منزل وارد شود را انجام می‌دهیم و بهترین و مناسب ترین روش را برای لوله بازکنی یا تخلیه چاه پونک انتخاب می کنیم.

دکترفنرچرا دکترفنر؟

نکته قابل توجهی که همواره باید به آن اشاره نمود این است که تمامی نیروهای متخصص و با تجربه ی مجموعه دکترفنر دارای تاییدیه صلاحیت، گواهی عدم سوء پیشینه، با اخلاق و دارای تجربه بسیار عالی هستند. این به معنای اطمینان 100 درصدی جهت ورود این متخصصان به منزل شما است. در ضمن سرویسکاران ما از جدیدترین تجهیزات و ابزارها برای لوله بازکنی و تخلیه چاه استفاده می کنند.

روش های خانگی جهت لوله بازکنی پونک

به هر حال ممکن است گرفتگی گریبان گیر شما شود و لوله فاضلاب به هر علتی مسدود شود. گرفتگی سینک ظرفشویی، گرفتگی توالت و توالت فرنگی، گرفتگی کفشور حمام، گرفتگی سرویس بهداشتی، گرفتگی لوله فاضلاب، گرفتگی کفشوی حیاط و … همه جزء رایج ترین گرفتگی های لوله فاضلاب هستند که برای آنها روش های مختلفی مطرح شده است.

تلمبه چاه بازکن تهرانتلمبه دستی

با اطمینان می توان گفت که ساده ترین دستگاه لوله بازکنی همین تلمبه دستی است که به آن چاه بازکن هم گفته می شود. این وسیله ساده و ارزان بسیاری از گرفتگی های غیرسخت را باز می کند و نیاز شما به لوله بازکن و صرف هزینه زیاد را رفع می نماید. در صورتی که یکی از این لوله بازکن ها در خانه داشته باشید دیگر نگران گرفتگی لوله نخواهید بود. چراکه در صورت ایجاد گرفتگی در لوله به آسانی و به سرعت گرفتگی با این تلمبه دستی باز می شود.

لوله بازکنی با فنر دستیفنر دستی

دیگر روش لوله بازکنی خانگی استفاده از فنر دستی است. این وسیله ساده می تواند تمام گرفتگی های لوله را باز نماید. اگر با چاه بازکن نتوانستید گرفتگی را باز کنید دیگر حتما با فنر دستی خواهید توانست لوله فاضلاب را باز کنید. اگر یک فنر دستی در خانه داشته باشید دیگر هیچ زمانی به شرکت های لوله بازکنی پونک نیاز پیدا نمی کنید.

محلول های مجاز غیر اسیدی

محلولهای لوله بازکن را باید فروشگاه های معتبر تهیه نمود و از غیر اسیدی بودن آن مطمئن بود.و در استفاده از آن باید نکات ایمنی را کامل رعایت کرد تا از بروز مشکلات بدتر جلوگیری کنید.

اگر به هر دلیلی گرفتگی سخت بود و موفق به بازکردن لوله نشدید کافیست با دکترفنر تماس بگیرید تا در اسرع وقت سرویسکار ماهر با تجهیزات کامل به محل اعزام نماییم.

رفع گرفتگی توالت دکترفنردکترفنر از چه روشهایی جهت لوله بازکنی استفاده می کند؟

شرکت دکترفنر از بهترین و بروزترین دستگاه های مخصوص لوله بازکنی استفاده می کند. به همین دلیل کیفیت کار دکترفنر نسبت به رقبا بسیار بالاتر بوده و تعرفه آن نیز ارزان تر می باشد. علاوه بر این ما از سرویسکارهای حرفه ای و با تجربه برای لوله بازکنی پونک استفاده می کنیم که این خود باعث می شود کار ما ایمن و استاندارد انجام شود و نتیجه رضایت بخشی در بر داشته باشد.

بازکردن لوله با دستگاه ژنراتورلوله بازکنی با دستگاه ژنراتور برقی و فنرهای فولادی

این روش بهترین و کاربردی ترین روش برای باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب است. اما استفاده از آن ملزم به داشتن دستگاه است. بنابراین در خانه امکان انجام آن وجود ندارد. شرکت های لوله بازکنی تهران همگی با استفاده از این دستگاه گرفتگی های لوله را باز می کنند. دستگاه فنر لوله بازکنی دقیقا شبیه به فنر دستی است با این تفاوت که چرخش فنر در این دستگاه به وسیله موتور برقی انجام می شود تا کارایی آن افزایش پیدا کند.

رفع گرفتگی با پمپ تراکمرفع گرفتگی لوله با پمپ تراکم هوا

زمانی که از دستگاه تراکم هوا استفاده می شود حتما باید فردی عملیات لوله بازکنی را انجام دهد که تجربه و تخصص این کار را داشته باشد. در غیر این صورت ممکن است در کار مشکلی ایجاد شده و خسارت به لوله ها وارد شود. نیازی به نگرانی نیست چون تمامی سرویسکاران دکترفنر دارای مهارت و تجربه کافی جهت کار با پمپ تراکم هوا می باشند.

تخلیه چاهتخلیه چاه پونک

آیا میدانید خالی کردن چاه از ریزش چاه جلوگیری می کند و هر چاه برای جلوگیری از این خطر نیاز به بازدید سالانه دارد؟تخلیه به موقع چاه از فرسوده شدن چاه و خطرات جانبی آن جلوگیری می کند.

این خطرات بسیار جدی هستند و در صورت عدم رعایت و بی توجهی به این امر باعث بروز حوادث جبران ناپذیر خواهد شد.

دکترفنرخالی کردن چاه فاضلاب و سپتیک توسط تانکرهای 6 هزار لیتری، 12 هزارلیتری مجهز به پمپ های پیشرفته مکنده(ساکشن)

تخلیه چاه دکترفنرتخلیه چاه مکانیزه کاملا تضمینی به کمک پمپ های لجن کش قدرتمند در اسرع وقت

دکترفنرتشخیص دقیق محل درب چاه با دستگاه و باز و بسته کردن درب چاه و کلیه کارهای بنّایی مرتبط

جهت درخواست خدمات با کارشناسان ما تماس بگیرید

J I H G F E D C B A
T S R Q P O N M L K